Ubytování

 

Společnost GUARANT International (dále uvedena jako sekretariát sjezdu) byla ustanovena oficiálním zprostředkovatelem ubytování pro účastníky IX. sjezdu Psychiatrické společnosti ČLS JEP (sjezd ČPS 2012) a bude zajišťovat všechny související záležitosti.

Pro účastníky sjezdu je zajištěno ubytování různých kategorií za zvýhodněné ceny v u­by­to­va­cích zařízeních v blízkosti Harmony Club Hotelu.

 

Seznam hotelů je dostupný ZDE.

 

Skupinové rezervace

 

Pro skupinové rezervace kontaktujte, prosím, sekretariát sjezdu na e-mailové adrese , telefonicky (+420 284 001 444) nebo faxem (+420 284 001 448).

 

Jak si rezervovat ubytování

 

K rezervaci ubytování prosím využijte tento on-line ubytovací for­mu­lář.

 

On-line ubytovací formulář je přístupný pouze s heslem. Jednoduše vyplňte formulář s osob­ní­mi údaji a heslo Vám bude automaticky zasláno. Vaše heslo je totožné pro všechny on-line formuláře.

Požadavky na rezervace budou zpracovávány v pořadí, v jakém budou na sekretariát sjezdu přicházet. Vzhledem k velké poptávce a skutečnosti, že množství pokojů je limitováno, si po­kud možno své ubytování rezervujte co nejdříve. U jakékoliv rezervace ubytování při­ja­té po 26. dubnu 2012, není možno zaručit její kladné vyřízení.

Prosíme vyberte si i druhou volbu hotelu pro případ, že by první volba byla již za­pl­ně­na. Jedná se hlavně o hotel Harmony, o který je každoročně velký zájem a již nyní jsou pokoje z velké části zaplněné.

 

Potvrzení ubytování

 

Aby byla Vaše rezervace v uvedených hotelech garantována, je potřebné uhradit částku za celý pobyt co nejdříve. Po obdržení platby za ubytování Vám bude Vaše rezervace potvrzena e-mailem.

Depozit je nutné uhradit nejpozději do 26. dubna 2012, jinak nebude Vaše rezervace po­tvr­ze­na.

Další náklady spojené s pobytem (televize, minibar, parkovné atd.) musí být zaplaceny účastníkem při odjezdu z hotelu na hotelové recepci. Hotel může po účastníkovi požadovat garanci těchto dalších nákladů formou autorizace na platební kartě při příjezdu na recepci nebo formou složení depozitu v hotovosti.

V případě sdílení pokoje s dalším účastníkem sjezdu je možné uhradit pouze poměrnou částku. Faktura může být na požádání vystavena po sjezdu každému zvlášť. Tento požadavek uveďte prosím do poznámky v registračním formuláři.

 

Zrušení ubytování, změny a vrácení úhrady za ubytování

 

Všechny změny týkající se rezervace ubytování nebo její případné zrušení musí být zaslány písemně na sekretariát sjezdu e-mailem () nebo faxem (+420 284 001 448). Telefonické změny nebo storna nebudou akceptovány.

Za datum zrušení objednaných služeb se považuje datum doručení písemného vyrozumění na sekretariát sjezdu.

Případné vrácení úhrad bude řešeno po skončení sjezdu.

Prosíme účastníky sjezdu, aby v případě jakýchkoliv změn nekontaktovali přímo hotel, ale obraceli se výhradně na sekretariát sjezdu, který veškeré změny vyřizuje.

 

Storno podmínky

 

V případě zrušení nebo zkrácení hotelové rezervace budou platit následující storno podmínky:

 

Datum Storno poplatky
do 26. dubna 2012 bez storno poplatku, pouze manipulační poplatek 150 Kč
27. dubna až 6. května 2012 30% z ceny zrušeného ubytování
7. až 12. května 2012 50% z ceny zrušeného ubytování
13. až 19. května 2012 80% z ceny zrušeného ubytování
od 20. května 2012 100% z ceny zrušeného ubytování
nedojezd 100% z celkové ceny ubytování

 

Platební podmínky

 

Ubytování musí být uhrazeno v Kč a to bankovním převodem nebo platební kartou.

Platba bankovním převodem je možná pouze do 16. května 2012. Po tomto termínu při­jí­má­me pouze platby platební kartou (prostřednictvím on-line platebního systému nebo zasláním vyplněného a podepsaného autorizačního formuláře – viz níže).

 

Bankovní převod

 

Banka:
Adresa banky:
Název účtu:
Číslo účtu – ve standardním tvaru:
Číslo účtu – ve tvaru IBAN:
SWIFT:
Variabilní symbol:
Československá obchodní banka
Na Příkopě 18, 110 00 Praha 1, Česká republika
GUARANT International spol. s. r. o.
79353/0300
CZ53 0300 0000 0000 0007 9353
CEKOCZPP
201210 / Vaše jméno*

 

*Neumožňuje-li Vaše banka uvést písmenné údaje do variabilního symbolu, napište prosím pouze číslo 201210 a Vaše jméno uveďte do Zprávy pro příjemce – jinak nelze Vaši platbu iden­ti­fi­ko­vat.
 

Upozornění: Poplatky banky příkazce jsou hrazeny příkazcem, poplatky banky příjemce platby jsou hrazeny příjemcem.

 

Platební karta

 

Možnost platit platebními kartami: MasterCard/Eurocard, Visa, American Express a Diners Club.

Pro platbu platební kartou můžete využít on-line platební systém (dostupný po přihlášení), který akceptuje karty MasterCard/Eurocard, Visa a Diners Club, nebo můžete zaslat vyplněný a po­dep­sa­ný autorizační formulář. V tomto případě lze použít též platební karty American Express.

Platba přes on-line platební systém je možná až po obdržení Potvrzení účasti.

V případě, že budete posílat autorizační formulář, zašlete jej prosím vyplněný a podepsaný na faxové číslo +420 284 001 448 nikoliv e-mailem (z bezpečnostních důvodů).