Registrace
Registraci účastníků vyřizuje sekretariát sjezdu:
GUARANT International spol. s r. o. / IX. sjezd PS ČLS JEP
Opletalova 22
110 00 Praha 1
Tel: +420 284 001 444
Fax: +420 284 001 448
E-mail:
Web: www.cpssjezd.cz
Registrace je možná pouze tímto on-line registračním formulářem
Potvrzení registrace Vám bude zasláno nejpozději do tří pracovních dnů e-mailem spolu s informacemi pro provedení platby.
Daňový doklad Vám bude vystaven na požádání v průběhu konání sjezdu.
Potvrzení o účasti obdržíte při registraci na místě spolu s ostatními sjezdovými materiály.
Registrační poplatky
| Účastník | Poplatek | ||
|
včasný do 6. dubna 2012 |
pozdní od 7. dubna 2012 |
na místě od 1. června 2012 |
|
| Členové PS ČLS JEP | 1 100 Kč | 1 350 Kč | 1 600 Kč |
| Nečlenové | 2 000 Kč | 2 250 Kč | 2 500 Kč |
| Zdravotní sestry | 600 Kč | 600 Kč | 700 Kč |
| Nelékařský zdravotní personál | 1 100 Kč | 1 350 Kč | 1 600 Kč |
| Doprovod | 600 Kč | 600 Kč | 700 Kč |
| Vystavovatel | 720 Kč | 720 Kč | 720 Kč |
Registrace členů pacientských organizací a konzumentů péče je možná pouze emailem (není dostupná přes on-line registrační formulář)
Registrační poplatek zahrnuje
- vstup na odborná jednání sjezdu dle typu poplatku
- vstup na posterovou sekci
- vstup na doprovodnou výstavu
- sjezdové materiály v kongresové tašce
- lehké sendvičové obědy
- vstup na slavnostní zahájení
- uvítací večer
- společenské akce
Registrační poplatek pro doprovodné osoby zahrnuje
- vstup na doprovodnou výstavu
- vstup na slavnostní zahájení
- uvítací večer
Registrační přepážka na místě sjezdu
Registrace předem přihlášených i nových účastníků, distribuce sjezdových materiálů, pozvánky na společenský večer a potvrzení o účasti na sjezdu bude probíhat u registrační přepážky. Zde budou rovněž poskytovány veškeré obecné informace pro účastníky sjezdu.
Registrační přepážka bude otevřena následovně:
| čtvrtek 7. června | 14.00–20.30 |
| pátek 8. června | 07.30–19.00 |
| sobota 9. června | 07.30–19.00 |
| neděle 10. června | 08.00–12.00 |
Zrušení účasti na sjezdu
Sekretariát sjezdu musí být o zrušení účasti na sjezdu vyrozuměn písemně. Po zrušení registrace budou uplatňovány následující storno podmínky:
| Termín zrušení registrace | Storno poplatek |
| do 6. dubna 2012 | bez storno poplatku, jen manipulační poplatek 150 Kč |
| od 7. dubna do 7. května 2012 | 50% registračního poplatku |
| od 8. května 2012 | 100% registračního poplatku |
Platební podmínky
Registrační poplatek spolu s ostatními platbami je nutné uhradit v Kč v plné výši před začátkem sjezdu, a to bankovním převodem nebo kreditní kartou.
Pozdní registrační poplatek je nutno uhradit do 31. května 2012.
Platba bankovním převodem je možná pouze do 25. května 2012. Po tomto termínu přijímáme pouze platby platební kartou (prostřednictvím on-line platebního systému nebo zasláním vyplněného a podepsaného autorizačního formuláře – viz níže).
Bankovní převod
|
Banka: Adresa banky: Název účtu: Číslo účtu – ve standardním tvaru: Číslo účtu – ve tvaru IBAN: SWIFT: Variabilní symbol: |
Československá obchodní banka Na Příkopě 18, 110 00 Praha 1, Česká republika GUARANT International spol. s. r. o. 79353/0300 CZ53 0300 0000 0000 0007 9353 CEKOCZPP 201210 / Vaše jméno* |
Upozornění: Poplatky banky příkazce jsou hrazeny příkazcem, poplatky banky příjemce platby jsou hrazeny příjemcem.
Platební karta
Možnost platit platebními kartami: MasterCard/Eurocard, Visa, American Express a Diners Club.
Pro platbu platební kartou můžete využít on-line platební systém (dostupný po přihlášení), který akceptuje karty MasterCard/Eurocard, Visa a Diners Club, nebo můžete zaslat vyplněný a podepsaný autorizační formulář. V tomto případě lze použít též platební karty American Express.
Platba přes on-line platební systém je možná až po obdržení Potvrzení účasti.
V případě, že budete posílat autorizační formulář, zašlete jej prosím vyplněný a podepsaný na faxové číslo +420 284 001 448 nikoliv e-mailem (z bezpečnostních důvodů).
